Viktorie Vacková

Mladá, neustále v pohybu, s hodně zájmy, o kterých bych Vám chtěla napsat
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 781x

Seznam rubrik

Viktorie Vacková

Božská Sicílie

Tak a je to zase tady... Moje malá vnitřní krize, ve stylu: ach jo, chci někam jet! Pro tentokrát padla volba na Sicílii.

17.7.2017 v 11:50 | Karma: 17,29 | Přečteno: 981x | Diskuse| Cestování

Viktorie Vacková

Novoroční předsevzetí aneb ve zdravém těle, zdravý duch

Skoro každý to tak nějak má. Řekne si: zhubnu, přestanu kouřit, pít a budu víc šetřit. Já donedávna nebyla jiná. Podtrženo sečteno, max. Týden a byla jsem tam, kde jsem byla.

13.1.2016 v 18:31 | Karma: 7,11 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ostatní

Viktorie Vacková

Jdi za svým snem - průvodcování v Řecku

Je to necelý rok, kdy jsem se rozhodla opustit sedavou práci, která už mě tak trochu přestala těšit a naplňovat. Začalo to loňskou dovolenou v Řecku, kdy jsem pochopila, že tohle není život, co jsem si vysnila. Následovalo přemýšlení, které mě dohnalo do průvodcovských zkoušek, operace očí a hledání nové práce. Soustředila jsem se na velké cestovky a ono v lednu nakonec vyšel pohovor v jedné z mých favorizovaných a dostala jsem práci - průvodkyně na řeckém ostrově Kos.

15.3.2015 v 15:58 | Karma: 20,18 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Cestování

Viktorie Vacková

Francie, země kterou miluji a nemusím umět francouzsky

Je to už nějaký ten pátek, kdy jsme si udělaly s babičkou výlet do Lyonu. Proč zrovna Lyon? No na to se mě zeptalo hodně lidí. Vlastně může za to moje záliba v hledání levných letenek. Chtěla jsem vzít babičku zase někam na výlet, s Francií jsem vždycky měla dobré zkušenoti, takže za krásných 3800,- pro 2 tam i zpět, nebylo možné váhat.

7.8.2014 v 15:42 | Karma: 14,77 | Přečteno: 708x | Diskuse| Cestování

Viktorie Vacková

Řecko tak trochu z jiného pohledu

Dnes je den myšlenek, tak je třeba toho využít. Už dlouho se chystám napsat své postřehy z Řecka. Nutno předem říct, že v Řecku jsem byla letos již po osmé a považuji ho za svůj druhý domov. Poprvé jsem tuto nádhernou zemi navštívila s rodiči, když mi bylo 5, pak se konalo pár rodinných dovolených, pak dlouho nic a v 17 letech jsem se rozhodla jet na pracovní stáž při studiu na hotelové škole. A takové stáže mě čekaly ještě 3. Do života mi to dalo hodně. Hlavně samostatnost, umění si poradit ve stresových situacích a spoustu nezapomenutelných zážitků. Teď už si na pracovní prázdniny zajet nemůžu, o to víc jsem se těšila na jarní dovolenou strávenou v Athénách a na ostrově Aegina.

6.8.2014 v 16:44 | Karma: 19,59 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Cestování

Viktorie Vacková

Proč razím heslo Carpe diem?

Jsem na tomto světě "už" 25 let, ne každý den byl růžový a zalitý slunečním svitem, ale přeci jen, jsem ráda, že tu mohu být. Proč taková úvaha? Dnes se mi vůbec nechtělo vstávat a natož jít do práce, ale co, nikdo mě živit nebude. Vstala jsem, opláchla se a vyrazila, s pocitem, to zas bude... ovšem ten pocit lenosti a lítosti nad promarněným dnem mě přešel hned u Švandova divadla. Jak jistě víte, včera se stala tragická nehoda, kde přišla o život nevinná holka a jen kvůli tomu, že rozmazlený spratek v BMW si nemohl svézt zadek v MHD nebo v taxíku. Kolem místa lidé shromáždili svíčky, květiny... zamrazilo mě... Co já hlupák se lituju, že musím do práce, vlastně bych za to měla poděkovat!

6.8.2014 v 9:12 | Karma: 12,75 | Přečteno: 676x | Diskuse| Osobní