Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Šmarjá, nedělejte tady tomu reklamu, nebo tam začnou jezdit lidi...;-)

Azory jsou nádherný, tím, jak jsou po tom Atlantiku docela roztahaný, tak jednotlivý ostrovy i dost různorodý. Je tam levno, protože je to dost chudý kraj, domorodci jsou příjemně zdrženliví, příroda nádherná a i ty velryby jsou k vidění. Sedět v gumovým člunu uprostřed Atlantiku, když se 20 m od vás vynoří vorvaň a "vyprskne", je docela zážitek. Je docela smůla, že jste velryby v březnu neviděly, protože únor/březen tam nabízí právě daleko víc druhů kytovců, v té době tam tudy táhnou i plejtváci, kosatky a jiní. Přes léto jsou tam k vidění prakticky jen vorvani, kteří v těch vodách žijí. A celoročně samozřejmě delfíni.

0 0
možnosti
JV

Pěkný článek i fotky. Sao Miguel, jeden z devíti obydlených ostrovů, jsme navštívili a prochodili v červenci 2014. V článku jsem nenašla, kdy jste tam byla vy? Několikrát jsme se také koupali v termálech i ochutnali cozido. V Chá Gorreaně u plantáží jsem si domů koupila zelený čaj. Ten jsem hledala a koupila i v obchodech vloni cestou po Algarve. Včera jsem si zrovna říkala, že bych mohla něco z Azor vytvořit a vy jste mne předběhla. :-) Nám počasí docela přálo, moc nefoukalo, i když jsme během dne také zažili déšť a za chvilku vedro. Na velryby jsme nešli, asi jsme věděli proč, protože ostatní dopadli stejně jako vy. Místo toho jsem si koupila tričko s velrybami. Cestou zpět přes Lisabon nám zrušili let, ale zajistili nocleh v hotelu s večeří a snídaní a my se tak ráno prošli i po Lisabonu. Pak jsme ještě každý dostal odškodnění 400 euro za zrušený let, což nám vůbec nevadilo. Tak zase příště něco zajímavého napište. :-)

1 0
možnosti
VV

Děkuji :) byly jsme tam teď v březnu :) počasí bylo všelijaké, ale sami Azořané říkali, že to není normální... je to nádherný kus země... Určitě se vraťte, dokud je to turisty nezkažené... jedno z míst, odkud se mi vážně nechtělo a na které budu ještě hodně dlouho vzpomínat :) a cozido vám chutnalo?

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 781x
Mladá, neustále v pohybu, s hodně zájmy, o kterých bych Vám chtěla napsat

Seznam rubrik