Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych jenom nesouhlasil s tim názorem na jídlo. Mě naopak velmi chutná a to nemluvím jenom o restauracích, kde dáte za jídlo 20 a víc dolarů. Různé řetězce s grilovanymi kuraty ( např. Armenci), čínská kuchyně, levná a chutná. Doteď třeba nechápu proč v Česku prakticky neexistuje nejprodávanější jídlo na světě, Orange chicken. Mexická kuchyně je fantastická. Kvalitní a levná. Ale rozumim, pokud jste na omáčky a knedlíky, tak to v americe moc nenajdete.

0 0
možnosti

Tak jen dotaz,Orange chicken..nedělaj to Čínani? Mám totiž v příbuzenstvu Mexičanku a tak už jsem pojedl mnohé z jejich kuchyně počínaje rúznými tortillami,salsy,Buritos a konče Flautas,facos ,Quesadillas a další,ale Or.Chicken jsem ještě nedostal ochutnat...

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé. S potravinami mám podobné zkušenosti, ale protože jsem tady už hoooodně dlouho, vím co nemám kupovat, například když jsem přiletěl před 34 lety, nachytala mě honey mustard. Myslel jsem si, že je to normální hořčice, nekořeněná a ani ve snu by mě nenapadlo, že to honey je myšleno doslova a že hořčice bude utopená v medu. Totéž se mi krátce poté stalo se šunkou. To byl ale omyl. Prostě to honey jsem přehlédl. Nic hnusnějšího jsem v životě nejedl. Při příští návštěvě doporučuji trochu věřit restauracím. Musíte si ale umět vybrat. U fast foodu je dobré vsadit na prověřenou kvalitu, tedy McDonalds nebo KFC. Velice dobře se jí v Chick - Fil - A. Pozor je třeba si dávat na Subway, což je to nejhorší v nabídce. Ale nejlépe je zvolit klasické restaurace, kterých je na výběr opravdu velké množství.

A ještě malá rada pro příště jak ušetřit. Nepořizujte si mezinárodní řidičák. Je to zbytečné. I když vám, možná i zde nějací proroci budou tvrdit opak, americká policie, sheriff, i state troopers nemají nejmenší problém s řidičským průkazem EU, pokud máte u sebe pas a doklad, že nejste v zemi déle než 30 dní. Mezinárodní ŘP byly aktuální před mnoha léty, ale i tehdy měli držitelé s nimi občas potíže, protože policisté jsou zvyklí na kartičky a tehdy ten mezinárodní byla taková knížka a policista netušil, co mu strkáte pod nos. Máte li tedy řidičák EU, což určitě ano, pak vám na váš pobyt vystačí a uznají jej i v půjčovně aut. A pokud chcete mít řidičák USA, není nic snažšího. Udělat si jej můžete jak v angličtině, ale nabídnou vám i testy v Němčině, Italštině, Polštině či Ruštině. Platit vám bude ovšem jen po dobu 3 měsíců

0 0
možnosti

Jo, jen jsem tam smočil nohy a zpět do Philly..

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 781x
Mladá, neustále v pohybu, s hodně zájmy, o kterých bych Vám chtěla napsat

Seznam rubrik