Podzim a podzimní rozhodnutí

Nevím, jestli to tak máte taky, ale já se jednou za čas dostanu do fáze, kdy mám všeho dost a začnu pálit mosty. Začíná to zcela nevinně. Na mě to padlo v období nemocenské. Byla jsem po operaci s očima a nemohla nic moc dělat a tak jsem buď poslouchala rádio a nebo přemýšlela. Výsledek byl jasný. odjedu do zahraničí! Oči se uzdravily, začaly vidět ostře a možná i víc a nápad nepřešel...

A tak začala moje vnitřní bouře. Nejsem hloupá nanynka, co si myslí, že si pojedu válet šunky k moři a vydělám si spoustu peněz, takže moje myšlenkové pochody byly okleštěny o tyto naivní představy. Tady v Česku dělám s lidma, takže už jsem zvyklá na ledasco. Říkám si, rozčilovat se s lidma v šedé Praze a nebo u moře? :-) No je to jasné! Na nějaké životní jistoty už kašlu. K čemu mít byt, auto, cokoliv, co mě zavazuje k životu na jednom místě. Jistota stálé práce, Tu snad už v dnešní době nemá nikdo.

Přijde mi vtipné se držet práce, kde mám příjem, ze kterého zaplatím nájem, jídlo, blbosti a zbyde mi pár tisíc na něco většího jednou, dvakrát za rok. V práci, kde dělám 12 hodin denně a své volno prospím a nic moc užitečného nedělám. A tak mi to šrotuje a šrotuje a hledám si job mimo republiku a kde jinde než u moře :-). S volnem až tak nepočítám, ale to je jedno. U moře jsem už pracovala a to i 2 měsíce bez volna. Stihla jsem práci, diskotéku i moře a moje tělo to nijak nepoznamenalo (narozdíl od práce ve vnitrozemí s volnem).

Někdy přemýšlím, že jsem se asi narodila na špatném místě. Duchovně patřím někam do Karibiku. Popravdě, tam by mi asi bylo i jedno, že vydělávám pár šušňů :-). K životu nepotřebuju kariéru, ani nějakou nemovitost... Miluju moře, slunce, letadla, cestování, dobré víno, dobré jídlo. Oželím spoustu věcí, ale nikdy neoželím svobodu. Ráda bych k tomu vedla i své děti (až teda přijdou společně s tatínkem). To, co je důležité pro mě, nemusí mít váhu pro někoho jiného, ale mám pocit, že čímdálvíc lidí se odprošťuje od jistot a kariéry. Nevím, jestli by mi manažerská pozice vykouzlila úsměv na tváři... Asi ani ne... Spíš by to bylo v případě, když bych byla svou paní a věděla, že všechno to úsilí patří jen mě a ne nikomu jinému, že všechny ty peníze jsou mým dílem a ne pro nikoho jiného. A asi o tom to je. Jsem ve věku, kdy ještě můžu dělat a moc nepřemýšlet, jak uživím rodinu ani sebe, cestovat si, pracovat a dělat radost rodině... a k tomu popíjet sklenku vína, projít si občasnou krizí, která život v zahraničí provází a nadávat v českém jazyce na nesmyslnosti dané země (př. Řecko - do pr... kde je ten jízdní řád?!) :-).

 

 

Autor: Viktorie Vacková | pondělí 27.10.2014 13:58 | karma článku: 6,99 | přečteno: 273x
  • Další články autora

Viktorie Vacková

Florida - země slunce

1.7.2020 v 15:04 | Karma: 19,81

Viktorie Vacková

Zakynthos a Kefalonie

8.10.2017 v 13:32 | Karma: 17,33

Viktorie Vacková

Božská Sicílie

17.7.2017 v 11:50 | Karma: 17,29

Viktorie Vacková

Roadtrip po Kanadě a USA

22.9.2016 v 19:55 | Karma: 19,11

Viktorie Vacková

Cesta do Ameriky

16.8.2016 v 15:18 | Karma: 13,04

Viktorie Vacková

Na otočku na Rhodos

30.11.2015 v 18:31 | Karma: 9,45

Viktorie Vacková

Na otočku do Amsterdamu

21.4.2015 v 12:47 | Karma: 21,33

Viktorie Vacková

Můj malý kanadský sen

29.8.2014 v 12:33 | Karma: 17,10

Viktorie Vacková

Ďura světa v každém směru

25.8.2014 v 9:57 | Karma: 12,14

Viktorie Vacková

Workoholikem proti své vůli

17.8.2014 v 8:24 | Karma: 7,69
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 781x
Mladá, neustále v pohybu, s hodně zájmy, o kterých bych Vám chtěla napsat

Seznam rubrik